Information från Timrå Naturskyddsförening

Hej alla!

Äntligen kallelse till årsmöte 2020: onsdag den 9 december kl 18.30!

Mötet denna gången blir digitalt. Vi träffas alltså där vi är; vid köksbordet, eller var man befinner sig.

Det hela kommer att tillgå som så att det dagarna innan mötet skickas ut en länk, som man klickar på för att ansluta till mötet genom mötesprogrammet Zoom. Inget konto behöver registreras i Zoom för att delta i mötet.

Man kan också ansluta till mötet genom telefon. Telefonnumret för detta kommer även det att skickas ut tillsammans med möteslänken dagarna före mötet.

För frågor angående Zoom, eller hur man ansluter till mötet, kontakta Maria Danvind, verksamhetsutvecklare på Naturskyddsföreningens Kansli Mitt: 073-275 17 36. Maria kommer också att delta under mötet som vårt tekniska stöd.

Bifogat här som filer ligger årsmöteshandlingar, fyra st filer: Bokslut 2019, Revisionsberättelse 2020, Verksamhetsberättelse 2019 och Verksamhetsplan 2020. Dagordning och valberedningens förslag för 2020 kommer i ett utskick dagarna före mötet. Läs gärna igenom handlingarna före årsmötet, då detta förmodligen kommer att underlätta det digitala mötet.

Väl mött och vi håller tummarna för att allt kommer att fungera!

Vänliga hälsningar
Fredrik Karlsson