Styrelsen för 2017

Vid Naturskyddsföreningens årsmöte på InBetween valdes Fredrik Karlsson till ny ordförande. Här kommer en presentation från Fredrik själv:
”Jag heter Fredrik Karlsson och har ett intresse för natur, djur, kultur och dessas samverkan. Jag är biologutbildad och ser mig ofta om i markerna i följe med min kamera då jag tycker om att fånga vackra och sällsamma bilder av vår förunderliga natur. Som Vivstabo sedan fem år finns fortfarande mycket nytt för mig att upptäcka här i Timrås variationsrika bygder och skogar. Naturskyddsföreningen tycker jag ger mig input och uppslag på denna väg och som ny ordförande ser jag med tillförsikt fram mot det kommande året då jag hoppas att vi i god samverkan med kommun, myndigheter och näringsliv ytterligare kan belysa och lyfta fram förslag och synpunkter som leder till en livsberikande miljö för både kropp och själ här i kommunen med en stärkande balans mellan människa, ekonomi och natur.”

Nedan en länk till de som valdes till olika poster inom vår krets för 2017.
Styrelsen 2017