Låt 2017 bli året då vi fokuserar på att ha kul!

Nedan uppmaning tycker jag är värd att uppmärksamma! Du som har idéer hör av dig! skicka gärna ett mail till stig.outsidepix@gmail.com !

”Under mitt yrkesliv har jag träffat aktiva i en lång rad olika föreningar och något som alltid fascinerat mig är att allt för lite kraft går till att planera att ha roligt tillsammans. Mitt i allt viktigt jobb vi har att göra upplevs det helt enkelt inte viktigt nog att planera för att ha kul. Samtidigt är det ungefär lika smart som att hoppa över att äta för att få lite extra arbetstid under dagen. Att vi gör roliga saker tillsammans – saker som ger energi och gemensamma skratt – är helt nödvändigt för att vårt arbete med att rädda den här världen ska hålla hela vägen.
Jimmy Mannung, Chef föreningsavdelningen”